Puder.

Hallå i stugan.
Vet ni vad? Jag har typ fått krokhosta :( Alltså det heter väl inte krokhosta på riktigt föresten. Krupp, så heter det. Världens jobbigaste hosta... Tur att jag bara jobbar 2 dagar denna vecka!! Hela helgen ledig! Känner för att göra ngt kul, men borde kanske ta det lugnt då så man inte blir sjuk...
Alltså jag fattar inte hur trött man kan vara. Igår när jag kom hem från tentan käkade jag lunch och sen la jag mig i soffan o chilla. Somnade och sov i typ 2 timmar :S Sen på kvällen var jag astrött igen och gick och la mig typ 21.30, och somande! Aldrig har jag väl somnat så tidigt. Vet inte vad som händer med kroppen och knoppen just nu.
Igår kom iaf lillebror hem och vi möblerade om här för att få plats med hans möbler från sthlm. Han har värsta rummet nu!
Jag ska visa er två helt misslyckade kort på min fantastiska nya kjol. Älskar den typ! Problemet med att inte ha en vanlig kamera är att när man använder photoboth på datorn måste gå långt ifrån för att inte bli halshuggen. Detta resulterar då i att man måste springa till just det avståndet när man har tryckt på knappen. Man har väl typ 2-3 sekunder på sig. Känns lite som när man leker den där statyleken, man springer runt och sen när musiken stannar måste man stå still!
Den är jättebra att snurra med!
Nej hurrni, jag ska ta och käka lite frullerulle och sen typ, åka till jobbet.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0