Ny diet.

Kommer ni ihåg när man var yngre, typ gick i högstadiet. Ibland när man inte ville gå i skolan så låtsades man vara sjuk. För att man ville vara hemma. Nu när jag är lite äldre och ligger här begravd i allt vad en superförkyldning för med sig så undrar jag bara en sak: Hur i helvete tänkte man där? Alltså, det är sjuuukt tråkigt att vara hemma sjuk. Man bara ligger i soffan/sängen och kollar på tv. Visst, jag gillar att ligga i sängen en hel dag och kolla på ngn skön serie eller massa filmer. Men då har jag ju valt att göra det. Nu har jag inget annat val. Plus att jag inte kan ladda hem ngn bra serie här för att vårt internet är sämst. Tur ändå att man har hundvalpen som sällskap, hon snarkar här brevid mig. Nu ligger jag till exempel och kollar på Tv-shop. Allt verkar så himla bra, nu visas reklam för ett shampoo som heter Wen. Det verkar seriöst helt fantastiskt bra! Om jag inte precis hade köpt nytt supershampoo (med thea tree oil och pepparmynta som jag hoppas ska fräta borta min psoriasis i hårbotten) så skulle jag lätt köpa det! Jag undrar om alla kändisar som gör reklam för produkter använder dom på riktigt, eller om dom liksom bara får betalt för att göra reklam för dom.
Kan någon komma hit med frukost?
Med denna diet är jag snart redo för beach 2011!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, som när vi sa till tyskaläraren (?) att vi alla hade ont imagen och behövde åka hem, och vi åkte hem till dig o åt pizza!

2011-05-25 @ 15:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0