Busy bee.

Hallå era små hattifnattar!! Jag har, som ni säkert märkt, tagit en liten minipaus från bloggen. Detta på grund av personliga skäl, vill inte gå in på det något närmre, hoppas ni respekterar min önskan om att få vara lite privat här i bloggvärlden.
SKÄÄÄÄÄÄMT!!! Hehe, där lurade jag er allt. Mamma, allt är lugnt. Om sanningen ska fram så har jag bara inte haft lust. Vardagen har liksom bara flutit på utan suget efter att blogga. Så kan det vara ibland. Men jaa, vad har jag haft för mig då? Jo, lite allt möjligt. Jobbat mest, gått på SM-final i basket, klippt gräset, klippt hunden, myst med mina gudbarn, hängt med min bättre hälft, gått på bio, spillt ut en massa saker, städat rummet,lagat mat, pluggat, vänt på dygnet... Ja, ni ser... Min vardag är hektisk. Ärligt talat så gjorde jag absolut ingenting en hel dag förra veckan. Det var NIIIICE! Älskar dagar som man inte behöver göra något alls på. Förutom sånt man själv vill.
Igår var jag och Emma på bio. Vi såg Water for elephants. Såå bra! Jag vill ha en elefant. Eller nej. Men jag skulle vilja typ, åka till Thailand och mysa med en såndär pensionerad elefant. Verkar kul.
Anyhooooow. Här kommer lite pics.
Tova ba ååååh jag är så morgontrött. Jag ba alltsååå klockan är 14.30...
Det var dimmigt på vägen hem från jobbet.
Är det normalt att tappa såhär mycket hår?
Min stora tjej!
Tova kasta av sig vinterkappan.
Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0