Aldrig mer.

Mina vänner, jag kan stolt presentera att jag aldrig mer kommer behöva läsa det fruktansvärda ämnet matematik. Klarade sluttentan!!! Fan vad gött!!! Alltså som jag har nojat över detta. Men nu är det äntligen över. Livet börjar nu. Typ. Okej ni kanske tycker att jag överdriver storleken på detta men det är sjukt stort för mig iaf!
Helgen bjöd för övrigt på lite allt möjligt. Mys, utgång, åka bil med raggarmusik (ehee), träffat släkt och lite sånt! Fin helg. Tyvärr har jag åkt på en riktigt dunderförkyldning som är aptråkig. Plus den jobbiga krokhostan. Jobbade igår men är sjukskriven idag och imorgon. Big no no att komma sjuk till mitt jobb pga smittorisken. Har bara legat och sovit hela dagen.
Här ska ni få se, gjorde min livs första rabarberpaj i i helgen. Asgod faktiskt :)
Fick ett par supersöta skor av min mormor :)
Förstår ni hur svårt det är att spegla sig när man endast har denna spegel?! Det faktum att det ligger en stor madrass (tovas säng) framför gör saken ännu svårare.
Angelica kom med en stor van och kidnappade mig i lördags.
Tova och jag var hurtiga som vanligt. (Ehehehe)
Sen åt jag glass med Emma!
Nu ska jag knarka lite panodil och sen somna om. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0