Välkommen vår!

Igår gjorde jag något som verkligen bevisar att våren är här! Jog och Tosse åkte till Halvars för första gången i år och käkade glass! Vi åt liksom glass, utomhus! Hur nice som helst! Okej det var lite kallt. Men ändock!!
Efter den lilla utflyckten åkte jag med Petra och barnen till sjukhuset, Liam skulle göra hörseltest så jag och Evelina gick och tog en fika under tiden. Hon fick välja vad hon ville bland alla bakelser, hon valde knäckemacka. Kul. Jag köpte en bulle åt henne ändå, som Petra åt upp sen. Haha, ungen älskar verkligen knäcke! Sen åkte vi hem och myste och lekte hela dagen lång och på kvällen ville Evelina att jag skulle lägga henne. Som jag har väntat!! Har längtat som en galen gnu efter att natta barn, älskar det! Saknar mina Dubaibarn!

Idag tar jag det bara lugnt, ska iväg och jobba natt sen så är bara hemma och myser med Tova nu. Hon har föresten skadat sig, haltar jättemkt och kan knappt gå. Så synd om henne och jag vet inte vad som är fel. Fick bära henne ner för entrétrappan så hon kunde vara lite i trädgården iaf. Staaackaars Tooovaaa :(





Mina sötungar!


Naaaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0