Vad är frågan?

Jag behövde hjälp med ett tal på lektionen idag, Lena som är vår lärare undrade om jag behövde hjälp med uträkningen. Ja, svarade jag då, men först ville jag ha svaret på vad fan det egentligen var dom undrade. Alltså jag hatar verkligen matematik. Vad har jag för nytta av att ur en ekvation utlösa var två linjer korsar varandra i ett grafsystem? När ska jag använda mig av denna skill? Aldrig tror jag. Imorgon är det dags för första stora provet iaf. Håll tummarna!!

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Chillat hemma, hjälpt pappa lite i köket. Han är så duktig pappa. Alltså nu kommer jag alltid att tänka på Solsidan och Annas pappa, som aldrig får kritiseras, alltid är "så duktig pappa". Men det är faktiskt inte så här hemma, min pappa är duktig på riktigt. Han upptäckte häromdagen att han kan murbruka (eh va? men ni vet typ sånt cement man sätter på väggen när det är ojämt. Inte spackel, men ah...). Talangen låg latent antog han.

Blev bjuden på fest med 50-tals tema av min Angelica idag, ser ut som att jag faktiskt är ledig den helgen så det kan nog bli skitkul! Har inte träffat henne på år och dar typ!

Idag snodde jag en jeansaktig skjorta av brorsan, matchade med jeans från Berska och bruna boots. Kändes vårigt värre! Ja, tills jag slängde på vinterjackan över det alltså.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0