Mobilblogg

Gissa vad jag gör?! En ledtråd: jag har typ en hel rulle alu.folie på huvudet. Jag sitter alltså hos frisören! Fixar lite ljusa slingor nu när våren kommer, det ör ju typ 13 grader ute idag!! Jag har invigt mina converse för året! Måste köpa nya, börjat bli skapligt slitna... Kul att hon har fått blanda ny färg fyra gånger. Hon hade glömt bort hur mycket hår jag hade sa hon. Haha! Igår var jag, Petra och familjen ute på road trip. Vi åkte till eskilstuna för att kolla på på en bil till mig! Men tyvärr så var det lite mycket som behövde fixas på den så det blidde inget med det. Vi fick ju åka ut på ett litet äventyr. Liam sov heeela vägen. Så söt! Evelina ville dock inte sova! När jag ör klar här ska nog emma och jag göra något kul! Är så himla trött bara, har inte hunnit sova sp mycket efter nattpasset. Visar resultatet sen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0