Måste erkänna en sak.

Jag är kär! Vi träffades för ett par veckor sedan och vi gillade varandra från första stund. Efter det så gick allt rätt snabbt, och igår flyttade han in. Idag körde vi första testturen. Okej, jag snackar alltså om den nya bilen! I like it! Pappa kommer aldrig få tillbaka den, han kan gott behålla den gamla! Fast jag tror att chansen för att det ska hända är typ lika med noll.

Idag har Tova och jag varit ute på en riktigt lång solskenspromenad. Sen fick jag åka till Bauhause och köpa en hyllbräda (eller vad det nu hette) och åka med den till brandstation där farsan höll på o snickra.

Hoppas Emma hinner klart med plugget snart så vi kan kolla på melodifestivalen. Det blir iaf en supertidig kväll för mig  eftersom att jag ska upp 5 imorrnbitti. Tycker faktiskt att det finns en del bra låtar med i år! Brukar aldrig vara sådär jätteintresserad av att kolla, blir så jäkla långdraget med alla deltävlingar men eftersom att jag jobbat varje gång det har varit så har det bara blivit så att det har varit på i bakgrunden.

Alltså programmet "Äntligen Fredag" är så jävla värdelöööst. Thomas Järvheden eller vad fan han nu heter är sveriges Ooocharmigaste och Sean Banan är bara misslyckad och patetisk. Fast det är liksom bra ändå för att programmet handlar om youtubeklipp. Jag gillar mest klipp med djur, barn och folk som slår sig! Så det finns gott om videos att välja mellan!  Här är ngr roliga hundar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0