Heeelveeeteee.

Oooh jag är så fruktansvärt irriterad idag!! Ems som bor i min gamla lgh i Umeå skrev till mig att jag har en avi från posten där. Så mina mobilskal har alltså av någon fucking jävla anledning kommit till Umeå. Jag ringde till posten och dom "eftersänder inte paket". Nej, det kasnke ni inte gör, för ni är dumma i huvudet. Det är heller inte tillåtet att någon av mina vänner går och hämtar ut paketet i mitt ställe. Paketet kommer nu att ligga där tills 8e mars och sen, skickas tillbaka till Kina. Alltså jag dör. Posten är sämst! Det är inte första ggn dom fuckar upp mina grejer, trots att jag adressändrat komemr fortfarande post till Umeå, på posten står "addressändrat till norrköping" MEN DOM KOMMER ÄNDÅ DIT. Plus att min lillebror, som bor i stockholm får en del av min post. Jag trodde typ att postens uppgift var att skicka post, till rätt address. Tydligen inte... GAAAAAAAAAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0