Bildbomb

Okej, nu har jag inte skrivit på rätt länge. Till skillnad från alla andra gånger jag ignorerat bloggen för att jag gjort för lite, så är det denna gång för att jag har gjort mycket! Hur nice är inte det?! Tycker dock att det känns lite överflödigt att skriva typ en hel krönika om min helg, så jag bjussar på en bildbomb ist med tillhörande text! Bra va?!

Åkte till Stockholm på fredagen, gick  i en massa affärer hela (jag menar verkligen heela) dagen, köpte ingenting... Mina skor gick till och med sönder, så mycket gick jag! Sen drinkade jag med denna snygga tjejen som jag inte sett på typ 4 år men faktiskt saknat mycket! (missade att fota så jag snodde en snygg bild från henne)


Sen gick jag ut med världens gulligaste lillebror och hans vänner. Jag bodde även på hans soffa hela helgen!




Lördagen spenderades även den med att gå i sjukt många affärer, hittade iaf litegranna kuliga krejjor! (visar en annan dag) Mötte upp min coola storebror, käkade lunch (nej, det skulle varit lunch, men han var 2 timmar sen. Är typ ett syskondrag) på Saluhallen. Det var goott!


Skyndade hem, gjorde mig iordning och gick hela 282 meter för att komma hem till Maria. Där var det födelsedags/inflyttningsfest för hela slanten. Verkligen sjukt kul att träffa henne och Johanna igen! Gick föresten helt random in i en affär på fredagen som heter Grandpa, helt plötsligt ser jag en tjej komma i full fart emot mig (vart asrädd först och trodde jag hade snott något av misstag) men upptäckte snart att det var Johanna, hon jobbar tydligen där! Knasigt värre.

Körde på mina fräsiga linser och röda läppar! Tydligen är mitt hår numera lockigt.


Kärlek alltså!


Värdinnan <3


Johanna och jag hängde i köket (vid bålen) och fotade loss.


Jag lämnade ett stort fint meddelande på Marias vägg. Riktiga vägg alltså, för er som trodde det var hennes facebook vägg. Höhö.


Här börjar bilderna spåra...


Söndagen kom och en mindre pigg panda gick på söder och käkade med denna lilla Annapanna!



Sen åkte jag faktiskt hem.
Det var nog typ, det mesta. Eller det jag hade kort på iaf!


Kommentarer
Postat av: Tezzut

HÄHÄHHÄÄÄ! Tack rååå!

Men asså, linserna är ju to die for!

2011-03-29 @ 15:32:30
Postat av: Anna

Galet med färgade linser! Hade velat se i verkligheten! Men men. Kul att du var här iaf! :)

2011-03-30 @ 01:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0