Sista...

Okej jag vet att jag är världens segaste men nu idag ska jag packa upp allt det sista från min sista lilla flyttkartong.
Jag undrar litegranna hur detta mystiska fenomen kan uppstå: varje dag blir jag upprörd och lite ledsen över att jag inte har ngr kläder att ta på mig. Men nu när jag har halva lådan kvar att packa upp så har jag absolut noll plats kvar i garderoberna, och ändå skänkte jag bort en hel svart soppsäck med kläder plus slängde en massa innan jag lämnade Umeå. Det är fullt i garderoben, men jag har ändå inga kläder. Konstigt det där. Jag tror att det kan bero mkt på att jag tröttnat på allt nu. Som fattig student har man ju inte råd att köpa så mkt kläder liksom. Jag packade bland annat upp en kofta som jag betraktade som ett av mina nyaste plagg. Sen kom jag på att jag köpte den på Zara, vilket betyder att jag köpte den i Liverpool. I augusti. Så ny var den... En jäkla massa sommar kläder har jag iaf (fast det kommer jag inte tycka i sommar). Det betyder att jag måste ut och resa nu snart så jag kan få användning av dom! Kan någon ge mig en resa? Helst till ngn varm plats, typ Dubai.

Anywhooo. Jag har fått mitt alldeles första extrapass på jobbet, skulle inte jobbat förens nästa helg men nu blir det till att jobba söndag natt med! I like it!

Vad hände igår då? jo jag var ledig och lekte med Petra och Evelina! Det var supermysigt och vi käkade kycklingtacos och en massa gott på kvällen. Petra frågade även om jag ville vara gudmor åt lillebror som kommer i mars och det vill jag såklart! Har ju redan sötaste Evelina så en till ska man väl kunna ta sig an, hehe. Nejvars, det är ju hur som helst en superstor ära att få vara gudmor eller "fadder" som det så fint heter nu.
Okej gott folk, nu måste jag fortsätta.

Bjussar på en bild på en bild på Mark Ruffalo som agerade ögongodis i gårdagens film "The kids are all right"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0