Fröken trött.

Gud va många gånger jag har somnat om idag, vaknat och tänkt att okej nu går jag upp. Sen gjorde jag inte det. Ett par gånger vaknade jag av att jag trodde det var en jordbävning typ, men det visade sig vara min kära hund som sprang i sömnen, mot min rygg. Jag har alltid funderat på vad hon drömmer, det verkar ju som att hon jagar något. Det som är lite creepy är att det oftast avslutas med ett tuggande smaskande ljud. Vad är det hon äter i på i drömmen, jag menar, drömmer hon om att äta typ harar eller katter? Äckligt.
Inatt har jag sovit i min nya byxdresspyamas, i like it!

Idag ska jag åka och jobba igen. Mina 4 pass i månaden har ökat rätt kraftigt :)

Tack min fina syster för att jag får låna din bil idag! Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Och tack till dig min underbara för att du hoppade in som assisterande gymnastiktränare! Ännu en ny karriär?

Puss

2011-01-28 @ 17:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0