31/1

Hej allihopa. Eller ja, ni trogna som läser min blogg iaf. Har upptäckt att antalet dagliga besökare har sjunkit med typ 60% sen jag flyttade från Umeå. What´s up with that liksom!? Jag menar, okej att jag inte gör allt för mkt om dagarna och uppdaterar väldigt dåligt, men ändå! ALLA borde följa mig slaviskt och typ, börja slita sitt hår i väntan på nästa inlägg. Fast... Nej skit i det, spar det hår ni har ni. Ville bara utöva samma storhetsvansinne alla stora bloggerskor gör dagligen, typ "OMG hallå vad händer?? Antalet besökare sjönk igår från 100 000 besökare till 98 000 besökare, jag menar jag är ju ändå sveriges största bloggerska..." Ja, så är det.

Vad ska man göra idag då? Ska väl ta och skicka min psykologibok till Johannes på posten så att han kan bli lite smart, laga lite mat, plugga lite och sen ikväll gå på matte. Vilken dag va?!
Igår åkte jag hem till mammsen efter jobbet. Där väntade hunden och Fina (japp, jag ska börja kalla dig Fina igen, det är mkt Fina(re).) och jag fick mat och fika och efterrätt och mys. Det är faktiskt fruktansvärt skönt att inte bo i Umeå längre. Nu kan man träffa sin familj när man vill. Misstänker dock att min syster börjar bli lite trött på mig!

Hallå på tal om posten, hur långe ska man behöva vänta på avier egentligen?? Jag vill ha min Konichiwatröja nu. BUMS.


Eeeeh, här kommer lite fler bilder.

Här var jag brandman (ser ganska blek ut):


Här hade jag vår cravings


Här var jag ute på promenad.


Här hade jag fått en egen hylla på jobbet.


Här myste (mös?) jag med mamma, Tova och Fina.


ja, det var väl det jag hade att bjuda på. Hejrå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jahaja, där ser man, jag gör tvärtom, läser din blogg oftare nu än när du bodde 5 min ifrån mig, eftersom då visste jag ju ändå jämt vad du gjorde, keke. Nu vet jag ju också tack vare den fina bloggen! Synd att du tycker det är fruktansvärt skönt att inte kunna umgås med mig bara :'( hehe ne jag vet att du bara är för stolt för att säga att du saknar mig jämt ;)

2011-01-31 @ 21:44:37
Postat av: Amanda

Kära du som lämnade föregående kommentar. Om man inte skriver vem man är, så kan jag ju inte veta om du är en sån som jag saknar eller ej. Men jag chansar på att det är du Aaaanna, för du visste typ alltid vad jag gjorde, eftersom att du oftast var med mig när jag gjorde saker, och du bodde typ 5 minuter ifrån mig och dig saknar jag ju såklaart! Jättemycket!

2011-01-31 @ 22:16:43
URL: http://amandaskott.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag trodde att jag skrev mitt namn såklart! Men måste ha missat det. Men bra gissat där! :) då så då vet jag att du gör det ;)

2011-02-01 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0