Strike.

OMG vilken bra kväll det blev igår!! Mötte upp Emma hemma hos henne strax innan 19, vi hade bokat bord på Brasseriet Bagarstugan som ligger i Knäppingsborg. Verkligen nice!! Vi satt där och käkade och drack vin i ett par timmar sen vid 22 hade vi bokat bowling :)
Alltså det är verkligen sjukt underskattat att bowla, det är ju skitkul! Vi hade bokat i en timma men när det var slut tog vi en timma till! Det gick skitbra för mig i början, fick liksom strikes och spärr flera gånger och kände mig asnöjd. Sen propsade Emma på en shot, jag tror att det var efter den det började gå lite sämre. Haha! Det slutade iaf med att den lilla sabotören vann. Jag förlorar alltid i bowling. Alltid!
Eftersom att vi redan var på Hugos så bestämde vi oss för att stanna kvar. Det var verkligen lite folk men vi hade iaf skitkul! Träffade även ett par personer som jag inte träffat på jättelänge och som jag saknat!
Efter Hugos gick vi till McDoncen, eller, jag tror faktiskt vi åkte taxi dit. Haha!
Sen åkte jag hem och totaldäckade, var så sjuukt trött och mina ögon kändes som sandpapper eftersom jag haft linserna inne så länge. Jag fick btw värsta rabatten på taxiresan hem. Halvägs hem kom jag på att jag hade en 30kronors rabattkupong hemma och frågade om det var lugnt om jag sprang in och hämtade den när vi kom fram. "äsch, då är det bättre att vi gör såhär, så slipper du springa fram och tillbaks." sa han, och stängde av taxametern. FETT NICE! Det blev tokigt mycket billigare än vad det skulle ha blivit med den där 30kronors kupongen kan man säga! Men han tyckte jag var trevlig och då ska man vara snäll och trevlig tillbaka sa han. Win!
Idag mår jag helt ok, ligger mest och latar mig!
Min fina Emma <3
Röda och svarta ögon, nice.
Gooooooooooooott!!
Haha, kul att hon fick med lite av resultatet, vi är så bra på bowling...
Vår obligatoriska toabild

Kommentarer
Postat av: Anna

Knäppingsborg, kekekeke! Är det där du är född din lilla knäppis?

2011-04-12 @ 08:09:50
Postat av: Amanda

Haha, kuuuul!

2011-04-20 @ 11:26:33
URL: http://amandaskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0