Power Of Reputation



Här kommer det niceiga tipset jag igår tipsade om att jag skulle tipsa om idag. (Eeeheh)

Min coola vän Björn som jag har haft nöjet att känna sen mellanstadiet har startat ett eget klädmärke!! Produkterna består än så länge av snygga och enkla tishor och till sommaren kommer han även att börja med skor! Namnet på märket är Power Of Reputation och som man kan förstå så är det meningen att märket ska sprida sig genom ryktet! Och det är vekligen sjukt smart, för word of mouth är ju en utav de starkaste säljknepen, en åsikt från en vän betyder såklart mer än en reklambild!
Så jag tycker att alla ska surfa in på www.power-of-reputation.com och beställa ngt grymt! Här nedan kan ni se ett par smakprov!

I sommar kommer jag att använda de turkosa skorna flitigt! Och de gula... Och de rosa...




I like it!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0