Hej solig söndag!

Alltså vilken fin helg jag har haft då! Fredagen Inleddes med spontan påsklunch. Sen åkte jag och Fina först till Smedby och chillade där i solen ett tag, sen hem till Oxelbergen. Vi hade tänkt göra pizza men vi kände oss båda rätt mätta efter lunchen (som avslutades typ kl 16) så vi köpte jordgubbar och glas ist! Vi hade det jättemysigt och tittade på filmen Sanctum. Den var liksom både bra och jättedålig på samma gång, skådespelarna och manuset var väl inte lysande direkt, men det var ju så himla cooooolt!! Jag vill oxå dyka i sånna grottor!!! Eller, jag vill ju liksom inte dö men i mindre farliga grottor då... Sen kollade vi även på en film som hette blood or chocolate. Den var sjuuukt dålig!
Igår körde jag lillebror till station och sen drog jag till Smedby igen. Alltså huset kommer bli så himla fint! Dom fixar och donar hela dagarna. Vi målade lite lister och klippte träd. Eller, Fina klippte och jag tog emot. Med ögat. Haha! Alltså det gör så fruktansvärt ont att få in ngt i ögat! Vi försökte verkligen få ut det,  jag låg som uppochner på en stol medans Fina försökte hälla vatten i ögat på mig för att få ut vad det nu var som kommit in, en barkbit eller ngt. Det gick iaf inte och det satt kvar där och gjorde asont hela dagen. På kvällen vart det faktiskt bättre helt plötsligt.
Emma och jag körde spontankväll på Bishops Arms först med vin och mys. Mina roomies från Umeå kom även dit, kul! Sen drog vi till Hugos för dans! Det var också kul :)
Nu ligger jag här lite halvt däckad på gräsmattan och solar. Ska samla kraft för att åka och köpa present till lillkusinen som ska firas imorgon. Kan inte fatta att hon bli 11 år... Efter det drar jag hem till Petra. Hon ville se Paranormal activity 2 och vågade bara se den med mig. Söt!
Ska bara vila lite till....
Här målas det!
Här solas det!
Här däckas det...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vändans vad du är spontan då..

2011-04-27 @ 08:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0