Barfota utan strumpor och skor.

Igår gick jag omkring barfota här ute på tomten. Så härligt att våren äntligen är här på riktigt nu! Har rensat garderoben på alla koftor och stickade tröjor för nu är det dags för tunnare kläder. Har faktiskt shoppat lite fina grejer senaste tiden som passar finfint för säsongen!
Jag har ju inte skrivit på ett tag nu men det är helt enkelt för att jag bara jobbat och jobbat. Visst har jag hunnit med lite annat med, hänga med vänner och familj och shoppat lite.
Gick av imorse så jag var ledig idag, mamma och jag åkte till Fina och hängde där ett tag i deras hus! Satt ute i solen hela tiden. Hoppas man får lite färg nu så man inte behöver blända folk i början av sommaren som det oftast brukar vara för mig!
Vi har även invigt grillen! Älskar grillat!
Bjussar på lite bilder.
Hunden ligger och loppar sig ute hela dagarna. Dags för klippning snart!
Årets första grillning!
Älskar min fina blomring!
Ny klänning från Conscious Collection by H&M. Inte riktigt så varmt ute än så bar den till lite längre jeansshorts.
Kanska ska jag lägga upp lite bilder på fint som jag köpt på sistonde? Eller, det kanske bara är jag som tycker det är kul att kolla på sånt i bloggar, haha!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem vet, du kanske blir nya Kenza (eller är det Kinza?) så kör på med modebloggsbilderna du! Kommer du till Sthlm nåt mer snart? Puss

2011-04-23 @ 22:41:35
Postat av: Anonym

Fortsätt med modebloggsbilderna du, vem vet du kanske blir nya Kenza en vacker dag! :p

2011-04-24 @ 00:15:06
Postat av: Anna

Gaah orka med ifånen! Först syntes inte kommentaren, så skriver jag igen. Då syns helt plötsligt båda.

2011-04-24 @ 00:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0