20/4

Godmorgon kompisar!
Jag vaknade för några timmar sen vid 9 och tänkte att det var en perfekt tid att gå upp, sträckte på mig och när jag öppnade ögonen igen var klockan 11.15. Typiskt. Så nu är det bara att gå upp och göra sig iordning för att åka till jobbet om en timma typ... Det är alltid jobbigt när jag vaknar såhär kort tid innan jag ska åka för jag vet aldrig om jag ska äta frukost eller lunch. Haha! Om jag äter frukost måste jag ju ta med mat till jobbet, och om jag äter lunch behöver jag bara ta med mackor till kvällen! Problemet är att jag inte alls är sugen på att äta mat nu... Ni ser mitt dilemma! Aja, hoppar väl in i duschen till en början iaf.
Ha en underbar dag allihopa!
Himla härligt utanför fönstret!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0