September 19 2010

Idag är dagen D, jag bara sitter och väntar på att alla i lägenheten ska vakna till liv så vi kan gå och rösta!! Det känns som att valdeltagandet kommer vara extremt högt denna gång, mycket på grund av SD. Men om ALLA som tänkt att strunta i att rösta eller rösta blankt tar sig i kragen och bara gör det så kommer det nog bli bra! Alla får rösta vad dom vill, fast inte på SD. Då kommer jag personligen åka runt och förhöra personen i fråga och de ska kunna förklara för mig och alla som är intresserade hur allt det helt vansinnigt korkade som SD står för gynnar Sverige.  Okej det kommer inte hända men ni förstår vad jag menar!
Jag lyckades iaf välja kläder igår till slut, blev helt okej. Kalaset var nice och sen drog vi ner på stan för att gå ut. Hade först tänkt att vi skulle gå på ett ställe som heter Scharinska (stavning?) för att några vi känner var redan där, men det var så sjuk lång kö och tidigare erfarenheter från deras kö sa oss att gå vidare. Så vi hamnade på Rex iaf.Träffade ett par klasskompisar där så det var trevligt! Måste dock säga att jag föredrar campusklubbarna mer. Det som iof är bra med stan är att man kan äta på Donken efteråt.
Nehe om man skulle gå och göra sig redo! Idag ska jag ha BLÅ kläder på mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0