Måndag...

Början på en ny vecka, tog mig i spöregnet till Anna för att plugga. Ärligt talat var det mysigare en dag som denna att kolla på true blood så vi var väl kanske inte så värst effektiva. Men imorgon är en annan dag! Skolan kl10 för ett nytt grupparbete. Gud va jag är trött på grupparbeten!!!!! Höjdpunkten idag var att pappa ringde och vi bestämde datum för honom att komma hit och hälsa på, 5e november blir det förmodligen. Ska bli kul! Känns som att det var länge sen vi umgicks nu. Han är världens bästa pappa och väldigt modern ska jag be att få tillägga, han har ju mobil med pekskärm och internett och allt vad det nu var.
Nehe om man skulle läsa igenom det sista inför imorgon då... Sen blir det sängen, läser boken Shogun varje kväll innan jag somnar så varje natt drömmer jag att jag är samuraj, jag är ascool! På söndag blir det forsränning, kul!! Okej godnatt alla fina människor!

Farsan Baloo och jag på midsommar förra året:

Kommentarer
Postat av: Oskar

Shogun är grym!

2010-09-22 @ 21:38:29
URL: http://cargocollective.com/brainsquad
Postat av: Janne P

Mandi, du är ju värsta kåsören ju. Har inte bokat än men snart ska det bli av. Och lugn, stannar jag tre dagar hinner jag ju fixa både garderob, smink, hy och fysik. Sätter upp det på att-göra-listan.

Puss

2010-09-22 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0