Freeedag!

Veckorna går riktigt fort fram just nu. Känns som att man inte riktigt håller ordning på dagarna när man bara gör grupparbeten hela tiden... Helt plötsligt är det bara helg! Igår kom jag hem från skolan vid 17, lagade mat och gick och la mig vid typ 19!!! Var så himla trött... men självklart kunde jag inte somna när jag hade gjort mig iordning och allt så jag låg och läste till 23 sen somna jag sött och vakna vid 11 imorse när mammsen ringde. Nu har vi suttit här i telefon ett tag och smidit planer inför hennes födelseda. Det kommer bli en sjukt bra helg!!!
Nu ska vi snart skjutsa Anna till flygplatsen, hon ska vara borta i typ 2 veckor :(
Ikväll ska jag Joanna och Maria kolla på idol och laga pizza! Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0