Skrivkramp...

Hej hallå jag sitter här vid min dator och har precis ätit frukost. Knäckebröd och tee mmm va gott.
Jag sitter och suktar efter chokladen och nougaten jag fick av några fina tjejer för min födelsedag! Fick ju vin oxå men jag är inte så jättesugen på det just nu :) Men jag har bestämt att jag inte ska öppna ngt av det förens till helgen. Pappsen gillar ju choklad så han får väl vara med på ett hörn! Fick även en gullig diskhandduk som mikaela hade tryckt en text på! Hon är pysslig hon, var ju förresten på stickningskväll hos henne igår med! Vi fick massa gott fika och så virkade jag ett litet armband, mest för att inte känna mig som en snyltare som bara kommer för fikat :) Sånt där handarbete är inte min starkaste sida, jag älskar att pyssla med penna och papper, tex göra julkort och så, men när man ska sy o sånt så brukar det sluta mindre bra.
Haha, jag såg just en rolig sak, på baksidan av chokladförpackningen står det "store in a cool and dry place/ förvaras torrt och salt" LOL ska man lägga en massa salt på den eller, typ som förr i tiden när det inte fanns kylskap?! Rooooligt, älskar när jag hittar felstavningar!
Jahopp, om man skulle fortsätta skriva nu då... Kanske kan hitta lite felstavningar där också. Fast jag tvivlar på det, min språk vara mycket bra.



ojrå blev visst bakochfram.

Kommentarer
Postat av: Anna

Din språk vara mycket för dåligt, jag anmält dig till SFI

2010-11-05 @ 23:13:38
URL: http://amandaskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0