Maraton?

Harry Potter-nörden i mig ville gå på bio och se den senaste HP filmen idag men Anna den knasbollen hade inte sett alla tidigare filmer. Dagens mission var alltså ett Harry Potter maraton men Anna orkade visst bara se en endaste liten film, så det blev ju inte så lyckat. Men det får väl bli någon annan dag... Vi såg ju första filmen iaf, alltid något.
Imorgon ska jag till frisören, wuhu!
Nu ska jag gå o lägga mig och läsa. Just nu är det The hitch hikers guide to the galaxy som gäller. Måste säga att jag inte riktigt har kommit in i den än, men det kommer nog! HEJSVEJS.

Dom var så små och söta i första filmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men jag trodde vi hade bestämt att kolla på en film om dan typ tills vi var klara? inte ett maraton i sträck :)

2010-11-18 @ 10:14:18
Postat av: Amanda

Men, noob...

2010-11-18 @ 13:54:26
URL: http://amandaskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0