Happy red panda!

Nuuu är jag så nöjd! Jag är typ lite kär i min hårfärg :) Känns lite roligt och bryta av mot allt den vita snön ute med!
Hittade även en finfin klänning inne på KII som jag ska ha i sthlm! Eller, jag kommer kanske ha den imorgon när vi ska hem till Sussie på middag. Man kan ju faktiskt ha ett klädesplagg fler än 1 gång. Hittade egentligen 2 st klänningar som jag ville ha men jag tänkte att om den andra finns kvar typ precis innan jag åker till sthlm så köper jag den med! den jag köpte blev ett riktigt kap för ynka 360kr.
Jahopp vad ska man göra resten av dagen då? Kanske plugga... Eller kolla om nya avsnittet av Naruto har släppts!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0