Hakuna matata.

Ligger i sängen och lyssnar på Johannes Disney Awesomes-lista. Igår var vi bjudna hem till Sussie på koreansk middag! Super mysigt, kul att hon hade skruvat bort bordsbenen och staplat bordsskivan på böcker så vi satt på golvet koreastyle :) Bra jobbat med hela middagen Sussie! Sen kom lite folk och vi spelade rappa kalja (stavning?). Joanna den lilla lusen slog mig med 1 endaste poäng... Men jag lät henne ju vinna för att hon ska åka iväg till Indien i flera månader. Eller vänta nu, det är ju inte ett dugg synd om henne, hon borde låtit MIG vinna för att hon lämnar mig här i kylan. Imorgon flyttar hon ifrån mig :(
Vi hamnade iaf på Rex till slut, sjukt lite folk men vi skapade ett litet spontandansgolv där så de var nice!



Snygga ätpinnar!


Tur att flaskan iaf avslöjar att innehållet är "fresh"...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0