10/11

Gårdagen var fin den, pappa gick på långpromenad och jag fick sovmorgon :) Sen kollade vi på The walking dead och sen cruisa runt lite på byn. Pappa tyckte inte att det fanns så mkt att se, jag håller med! På kvällen tog vi oss ner till stan och käkade middag på Angelini. Bra ställe med trevlig personal. MEN, jag höll på att få krupp på en sak, det första jag ser när vi kommer in är: PAPPERSDUKAR. Alltså va fan, dom hade liksom vanliga restaurangtypiska rutiga tygdukar, och sen, över dem, ligger det en kvadratisk pappersduk, alltså den ligger så att man ser den rutiga duken också. HELT ofattbart. Jag var tvungen att fråga servitören och lyckades till och med få ur mig "det är verkligen hemskt". Haha, stackars kille, han sa att han också tyckte det var hemskt men eftersom att de är ett franchiseföretag är dom tvingade att använda vad ledningen bestämmer. Jag var dock mer än välkommen att skicka ett klagobrev angående pappersdukarna til ledningen.
Pappa var och tränade aslänge idag medan jag pluggade. Det var för snöigt för mig att gå till skolan så jag streamade min föreläsning ist.
Här kommer en lista på vad pappa har lagat under dessa dagar:
-Mina bromsar
-Mitt framdäck som hade punka
-Avloppet
-Mat
och säkert en massa andra grejer som jag glömt. Vilken fixarpappa va!
Snart måste vi gå till flygbussen och säga hejdå. Sad Panda...

Kommentarer
Postat av: joar

guuuuud så förskräckligt!! jag hoppas att ni inte åt på det där angelini!

2010-11-10 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0