12/12

Oj vilken fin helg vi har haft! I fredags var vi bjudna hem till Robin och Linda för att fira Lindas 20årsdag! Det blev en väldigt kul hemfest! Alla var glada, skrattade, dansade och hade väldigt trevligt helt enkelt! Några missöden med ett par glas som gick sönder och hamnade i Robins fot o i mitt ben, men utöver det var allt kalas! Det var faktiskt kalas även under tiden det hände. På lördagen vaknade jag upp väldigt sent, gjorde lite mat och gick tillbaka till sängs! Kl.18 skulle vi vara hemma hos Sussie. Där fick vi lite glögg, lussekatter och pepparkaksmuffins. Nice! Vi firade även Maria som fyller 21 i dag. Sen gick vi vidare allihopa till Rex där vi i början hade hela dansgolvet för oss själva, då kom allas våra riktiga jag fram. Kom hem sent, somnade ännu senare och vaknade upp allt för sent. Så idag var det bara att hoppa in i duschen direkt för att cykla i -18 ner till Claudio och Camilla för en jättemysig advents/julfika. Det var fullt hus och verkligen jättemysigt! Där åt vi ännu mera lussekatter, pepparkakor och glögg. (okej, inte jag eftersom jag inte är så förtjust i glögg men hade ett glas i handen iaf för det liksom hör till) Vi fick även en massa härliga italenska delikatesser som Claudios mor imoporterar från Italien. Också nice! Nu är jag så trött så trött och längtar typ efter att få gå och lägga mig! Tack allihopa för en toppenhelg!

Imorgon ska vi vara i skolan kl10. Inte nice...

Här kommer lite bilder från fredagen:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0