Lathund...

Idag har jag spenderat största delen av tiden i sängen, skönt! Känns bra att vila kroppen lite, märks att man inte längre är van vid ett arbete som är så fysikst tungt. Ja, förutom den lilla tiden jag jobbade på Princess Hotell i sommras då. Blev inte bättre av att jag i fredags skulle rulla ett stort bord, tappade balansen och föll pladask och fick en sträckning eller ngt i ryggen. Vaknar varje gång jag flyttar på mig i sömnen, men det är ju sånt som går över! Imorgon börjar jag kl8, ska hjälpa till i housekeeping, yääy... Undrar om jag kommer få vara ngt i receptionen snart, det var ju typ det som var meningen med att komma hit. Dom har ju iof inte så mkt att göra under veckorna ändå så hellre att jag har ngt annat att göra. Försökte göra en header till bloggen förut men det blev inge bra så tillsvidare kommer det bara att se ut såhär!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0