Sydney

Tjena grabbar och tjejer! Kan meddela att jag nu landat i Sydney igen, flyget gick ok, kan fortfarande inte tryckutjämna ordentligt men försökte ungefär var femte sekund under lyft och landning, hjälpte lite iaf. Nu hoppas jag bara att det går lika bra imorgon när jag flyget vidare till Fiji. Jag har spenderat dagen med att vandra runt i Sydney, gjorde en liten mini sightseeing på egen hand :) jag har tröttnat på att spendera pengar i Australien så jag kommer spendera natten här på flygplatsen. Vi får se om det blir någon sömn då det verkligen inte finns någonstans var man kan ligga ner. What's up with that liksom?! Sover inte folk på flygplatser hela tiden? Jaja, finns gratis internett iaf, inte illa! Jag är btw inne på andra delen av bok nummer 3 (borde väl egentligen räknas som bok 4då?) i Game of thrones serien nu, det händer så sjuuuukt mkt just nu alltså, ska inte spoila ngt för er som läser/ser serien men jag har idag varit helt förtvivlad, ledsen, förbannad, förväntansfull, bölat som en idiot på planet pga allt som händer i boken nu. Jag säger då det. Tvivlar på att aug kommer kunna hålla mig från att läsa ut den på bara några dagar då jag är helt fast som vanligt, plus att väderprognosen ser för täskig ut de kommande 10 dagarna p Fiji. Ständigt tur med vädret. Får se om jag hittar nästa på ngn bokhandel på flygplatsen imorgon bitti. Nej nu ska jag fortsätta läsa!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0