Cairns

Efter en kort flygtur fran Brisbane landade jag i ett varmt Cairns. Bokade rum pa vad som visade sig vara Carins absoluta "place to be"! Sov i en skon sang men det kanns lite tomt nu utan Joar och killarna. Det har ar ju egentligen forsta gangen sen jag lamnde Sverige som jag ar helt ensam... Idag har jag vandrat runt lite i Cairns som ar valdigt fint men valdigt litet. Finns tyvarr inga strander nara som gar att bada vid har heller. Daremot har jag slagit till och kopt en 3 dagars dykresa pa Barrier revet! Ca 5000 kronor fattigare nu men jag hoppas att det kommer vara vart det! Maste komma ihag att kopa mkt aksjuketabletter bara. Aker ut pa fredag sa jag har nagra dagar dagar att fordriva har forst. Funderar aven pa att boka en heldags ridtur i regnskogen, skulle vara coolt! Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter underbart. Klart du ska ta en ridtur :). Låter so

att du har det bra :). Hemma har våren tittat in lite grann i alla fall och det är hur underbart som helst :) Vi saknar dig så mycket här hemma. Så tomt utan min panda. Var rädd om dig och ha det så roligt du bara kan. Love you.. Puss puss!

2012-03-06 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0