Pics.

Hejsan svejsan. Kom på att jag inte laddat upp några bilder från Afrika ännu, så nu gör jag det! Plus några bilder från Dubai. Tyvärr blir det inte att jag tar så mkt bilder här eftersom att det känns som att vara "hemma". Hoppas ni har det jättebra hemma! Puss!
Akvariumet i Dubai Mall. Världens största mall.
Burj Khalifa (Burj Dubai) , världens högsta byggnad.
Pauline och Yasmine. Bor ju med min gamla au-pair familj här i Dubai!
Hannah och Sarah spelar softballmatch!
Mitt älskade Dubai.
Ajdå, insåg just att mina bilder från Kenya är på en annan dator. Ni kan se dom på min Facebook, klicka här: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150483926530670.365093.568110669&type=1
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0