Bye bye Africa

Idag är i princip sista dagen här, reser imorgon eftermiddag så dagen kommer mest att gå till att packa och ta adjö till alla på missionen.

Det har verkligen varit en härlig vistelse här och jag hoppas att jag kommer tillbaka hit igen någon gång.

Jag har mest håller till på missionen sen Johannes åkte, hjälpt till i köket, lekt med barnen och läst böcker. Härligt!

Imorgon åker jag alltså vidare till Dubai. Landar jättesent så får krama på barnen en snabbis och sen ses mer på lördagen.

THANK YOU AFRICA.


Kommentarer
Postat av: Farsan

Trodde aldrig jag skulle säga det, men det kommer kännas lugnare när du kommer till ett arabland ;)

2012-01-19 @ 21:29:00
Postat av: mamma

Ja det är jag säker på att du kommer återvända dit gumman... Ha en bra resa till Dubai min fina tös!

2012-01-19 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0