Surfers paradise

Imorse lämnade vi Byron bay för att röra oss vidare mot surfers paradise. Vi hade ett litet missöde på vägen då vårat vänstra bakdäck bestämde sig för att explodera mitt på pacific highway. Vi hade tur och lyckades svänga tillräckligt för att inte stå mitt på vägbanan. Ingen blev skadad och vi fick hyfsat snabbt hjälp till en bensinmack i närheten för vi kunde byta däck. Det var väldigt otäckt när det hände och att behöva stå på vägen med all trafik susandes förbi. Men som sagt blev ingen skadad och vi kunde fortsätta köra efteråt.

Nu har vi checkat in på en rätt fin camping här i gold coast och vi hoppas på att slippa genomgå liknande väder som igår kväll, alla tält blev översvämmade och allt blev dyngsurt under den galnaste åsk och blixtstormen jag varit med om på länge!

I måndags vågade Joar och jag oss på att hoppa ut från ett flygplan på över 4000 meters höjd. Det var verkligen heeeelt gryyyyyymt!!!! Fallskärmshoppning är definitivt något jag kommer vilja göra igen. Vi var inte så nervösa innan men när jag såg Joar slungas ut från den öppna dörren sög det till lite i magen :) det var verkligen helt sjukt häftigt!

Hoppas ni alla har det bra hemma!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0