Kissing the sun

Nu börjar min tid i Dubai ta slut och jag kommer lämna mitt andra hem med många funderingar och förhoppningar.

I fredags åkte vi ut till öknen för att kampa, det blåste sandstorm som det har gjort allt för ofta sen jag kom hit, men när väl tälten var uppsatta och elden igång lugnade sig allt och vi hade en underbar vistelse mellan sanddynerna! Under natten var det dock runt 10 grader vilket var gränsfall, som tur var hade vi ordentliga sovsäckar. Vi träffade på både en sorts ökengasell som jag inte namnet på, och kameler. Fantastiska djur!!

Idag har solen varit vänlig mot mig och jag ligger här vid poolen på en fat boy (ungerfär en sackosäck) och bara njuter!

Jag har även börjat kolla på hostels för Australien, spännande men väldigt svårt att välja!

Jag hoppas ni alla har det bra hemma i kylan!

Svettiga solkramar från Dubai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0