Myggor.

Herregud, myggor. På jobbet idag när vi var ute på promenad såg jag FEM stycken myggor. Alltsååå jag vet att jag tjatar om att jag vill ha vår och allt det, men myggorna behöver väl för fan inte komma först?!
Ja, jag har alltså jobbat idag. Sen blev jag jättetrött när jag kom hem så då blev det bara att slappa. Körde Jing till station förut. Skönt att bli av med honom. Nee jag skoja bara.

Nu är jag ledig på måndag och tisdag! Så himla skönt! Eller, jag har matte båda dagarna så det är väl inte så jävla skönt...

Det blev iaf melodifestivalmys igår hemma hos Emmas föräldrar i Åby. Emma var duktig och åkte ut dit för att plugga. Jag har verkligen saknat att bara kunna umgås när helst man känner för det! Det har nog sjunkt in nu att jag har flyttat tillbaka hit. HELVETE jag skrev "heit". Alltså östgötskan får man ju på köpet...

Imorse tänkte jag köra på läppstift, så det gjorde jag. Men sen kände jag att det blev lite mkt eftersom att jag bara skulle till jobbet och där träffar jag 3 personer liksom. Så det försvann efter ett tag men jag skulle vilja "våga" använda starka läppstift oftare. Finns typ inget snyggare än en välmålad rödmatt mun! På andra iaf!


Kommentarer
Postat av: Josefin

DU ÄR SÅ SNYGG!

2011-03-16 @ 14:07:07
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ SNYGG!

2011-03-16 @ 14:07:36
Postat av: Josefin

DU ÄR SÅ SNYGG!

2011-03-16 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0