Kung i baren?

Åååh jag längtar till lööön! Jag är ledig den helgen med så då måste jag göra ngt kul!! Detta väljer jag mellan just nu: weekend i London, fetfest med Hoffmaestro i Umeå, partyhelg i Stockholm eller vara hemma i Norrköping. Jag vill att det ska vara nununununuuuu! Jag är så sjuukt taggad på helg och fest nu så jag vet inte var jag ska ta vägen snart! Sen jag började jobba 15e januari så har jag jobbat varje helg, grejen är att jag åker till jobbet antingen 06 på morgonen eller 18 på kvällen. Vilket gör det omöjligt att gå ut. Men om 3 veckor, då smäller det! Fan vad jobbigt det skulle bli om jag typ, blev assjuk och bara kunde ligga hemma den helgen nu. Haha, skulle vara typiskt mig...
Nu lät det väldigt mkt som att jag klagade på mitt jobb, det gör jag ju förstås inte!
Ett alternativ till den galna partyhelgen är ju faktiskt att spendera en massa tid med en viss liten gosknodd som är beräknad till 20e mars! Evelina ska ju få en lillebror!

Nu är det bara en sisådär 2 timmar kvar tills Fina kommer och löser av mig här på jobbet. Har faktiskt varit rätt trött inatt. Märks att det är 5e natten man jobbar... Fast det har ändå gått bättre än väntat så det är ju bra!

Alltså alla människor, jag behöver en bil ASAP. Här är ngr krav som gör att hitta en bil är lite omständigt: den bör vara skattad och besiktigad nyligen, den bör vara någolunda rostfri, inga "går lätt att fixa-bilar", den bör vara en modell som jag tycker är fin/söt/cool och den får inte under några omständigheter vara vit. Och inte för dyr. Helst gratis.
KAN NÅGON FIXA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0