Gult är inte fult.

Sådär, nu var denna dag avklarad. Jag vill typ inte se ett enda mattetal mer i hela mitt liv. Det kan iof bli svårt eftersom att vi har prov nästa vecka...

För ngr timmar sen fick jag ett sms av min söta vän Maria, hon fyller år och har flyttat så nu ska hon ha fest. Den helgen jag är ledig!! Blev så himla glad! Maria och jag lärde känna varandra när vi båda jobbade i Dubai. Ska bli så kul att ses igen, blir alldeles för sällan! Förhoppningsvis kommer ett par andra Dubaipinglor oxå! Tänkte åka upp på fredagen och hänga med Joar, parta hos Maria på lördagen och sen dra hemåt på söndagen. Kommer bli awesome!!

Har glömt dela med mig av en sjuukt välluktande nyhet. Fina hade med sig en present i form av ett doftljus i en kokosnöt från Domenikanska Republiken till mig, det luktar helt galet gott av passionsfrukt och är 100% naturligt. De e niiice!



Här är pandan idag och hon har på sig jeans med hög midja från Miss Selfridge, linne från The lin company, klocka från Freaky Quartz och halsband från JC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0