Gimme.

Någon som har tekefonnummret till trummisen i foo fighters? Feen free att ge det till mig isf! Dom var på skavlan idag, undrar on han är medveten om vad vi har för väder i Sverige. Han har nämligen board shorts på sig! påminner om Liam, han ägde typ ett par jeans och resten hade alltid board shorts på sig. Tills vi blev tillsammans, då blev det jeans lite oftare iaf :) Träffade världens bästa syster idag en stund, har saknat henne! Det är alltid jobbigare när andra åker bort än när man själv är iväg. Nu är jag tillbaka på jobbet igen iaf. Jag är superhungrig så jag kanske tar o äter min matlåda snart. Brukar äta vid midnatt och frukost vid 05 men va fan, får väl live on the edge lite granna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så var det det där med stavning och svenskan...

2011-03-06 @ 05:40:54
URL: http://amandaskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0