.

Okej kompisar. Nu har jag lugnat ner mig lite.Föregånde inlägg är ett lysande exempel på hur jag blir när jag är arg. Är liksom asförbannad just när det händer och om jag tänker på det under dagen blir jag arg igen. Sen blir jag mer som "aja skitsamma..." Så ni vet!
Jag sitter på  jobbet och det är ovanligt lugnt. Jag sitter och kollar lite weekend resor till London. Jag har faktiskt aldrig varit i London. Bara i Liverpool och Manchester. Jag hoppas på att min kära Emma kan åka! Grejen är att eftersom att jag aldrig varit i London så är det lite granna svårt att kolla boende och sånt. Vet ju inte vad man vill bo nära! Någon som har ngr tips? Är mest intresserad av att vara nära bra shoppingområden!


Kommentarer
Postat av: Anna

Har varit där tre ggr men inte så bra koll på boende eftersom jag var där först när jag var typ tio år och de andra två gångerna när jag bodde en timme utanför typ. Men iaf, kan ju sägs att Oxford street är största shoppinggatan, där finns massa dyra plus massa andra affärer i billigare prisklass typ top shop o hm. Leicester Square är nice med marknader o sånt. Sen kmr jag inte på nå mer nu, men fan kolla lite på bloggar o resdagböcker om folk som varit där o shoppat. Lycka tiiiill

2011-03-03 @ 00:50:05
Postat av: Chriskarolina

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-07-18 @ 12:59:48
URL: http://chriskarolina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0