Äntligen lördag!!

Nä, jag skoja bara. Det är inget spec med att det är lördag, för jag jobbar ändå!
Idag när jag vaknade var Fina o Krille här. Snackade lite och sen kom pappa och Karin hem med fika!
Tänkte på en sak när jag åkte hem från jobbet imorse. Alla säger alltid att dom älskar solnedgångar och så. Men sanningen är faktiskt att jag älskar soluppgången ännu mer! Det var nästan som att jag glömde bort att jag körde bil för jag satt och tittade på himlen.
Nu ska jag ta och försöka blunda lite en kvart eller så och sen åka tillbaka till jobbet. Jag bor typ där :)

Vill bara säga igen att jag är så himla glad att min kära syster är hemma igen!!
<3  


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är för go min lilla marängtopp

2011-03-07 @ 09:12:42
Postat av: Kite

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-04-30 @ 17:16:02
URL: http://kite.blogimagine.com
Postat av: Amanda

HAHA VA?!?

2011-05-02 @ 23:52:32
URL: http://amandaskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0