7/1

Alltså hur ofta kan det vara måndag egentligen? Det är måndag på tok för ofta tycker jag.
Petra och Evelina har varit här på en liten lek/fikastund och så har jag pluggat resten av dagen... Och så har jag faktiskt kollat en snabbis på asos.com på en massa fina färgglada vårkläder som kommit in. Vill klicka hem typ, allt. 
Blää nu ska jag snart åka på matte...

Haha, måste dela med mig av världens skönaste kommentar som mitt gudbarn Evelina kläckte ur sig när Norrköpings tidning frågade henne vad som är bäst/sämst med att vara tjej. På vad som är bäst sa hon "vet inte" och på vad som är sämst blev svaret "att mamma är tjock!" Hahaha, hennes mamma Petra är ju alltså snart 9 månader gravid! Skön unge :)

Sötungen och jag i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0