O skalman han é tlööött.

Alltså här sitter jag vid köksbordet, kämpar för att hålla ögonen öppna. Jag är så så så trött! Men jag ska inte somna! Jag har iaf jobbat mina 2 första dagar på nya jobbet nu, asbraaa! Går på intro just nu men har kommit in i de rätt bra redan känns det som. Ser ut som att jag kommer få rätt mkt tider framöver iaf! 
Nu ska jag liksom komma på ngt att hålla mig upptagen med i en timma eller så innan jag ska iväg på min mattekurs.
Nehe om man skulle ta o gå ut med hunden då. Hon luffsar runt på tomten nu och ger alla som går förbi en hjärtattack.

Kommentarer
Postat av: ems

Nu kräver jag att du skriver ett inlägg om vad du jobbar med.. Blir ju nyfiken! Lastbilschaffis? Bagare? Rockstjärna? Läkare? Möjligheterna är oändliga!

2011-01-17 @ 22:45:17
URL: http://quistiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0