Te, the, té.

Hur många stavningar finns det på drycken te? Jag tycker iaf att man ska stava te, ellar vad vet jag men jag kommer att göra det iaf. Ja, jag sitter och dricker te här mitt i natten. Så sent, tänker ni då! Men det är lugnt, jag är på jobbet. Nu är det lugnt som i graven och jag tänkte bara titta in lite här innan jag fortsätter fixa lite. Det som är lite störigt är att jag är så himla himla himla torr  i halsen, känns typ som taggtråd, så jag måste dricka typ hela tiden. Vilket leder till att jag blir kissnödig. Ja, ni kan ju tänka er vilka problem jag har. Plus att jag inte kan andas genom näsan. Men men.

Fick för övrigt ett sms idag (igår) om att mina nya glasögon är klara! Ska förhoppningsvis orka mig ner på stan imorgon (idag) och hämta dom!
Innan jag åkte till jobbet förut så stannade jag och tankade. Det tog seriöst typ 10 minuter. Jag har ju Finas bil nu eftersom att hon är utomlands, och hon visade mig innan hon åkte hur man öppna och allt. Men det bara gick inte! Plus att det var -100000000°c ute så jag kunde ju typ inte greppa det där lilla locket man skulle vrida på. Plus att det stod ngt på locket som jag försökte läsa, upp och ner, utan någon vidare lycka. Får väl hoppas på att de som var inne på macken hade en roligt föreställning iaf!

Här sitter jag med mina idominläppar och har ont i näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0