Tack för att du väntar...

Jaaaa herreguuud jag har förstått att ni är tacksamma för att jag väntar CSN, ni har sagt det var 15e sekund de senaste 14 minuterna nu. Tänkte att det var bäst att ringa dit och se till så att min studieinfo är rätt, ser lite knasigt ut på min personliga sida. Jaha, nu svarade dom och tydligen ligger mitt ärende kvar hos en handläggare, hur länge ska det behöva ligga där egentligen? Det enda det står är att jag har tagit studieuppehåll och att jag inte längre vill ha lånet. Rappa på CSN. Jag lovar att jag kommer få ut lånet ändå och sen typ återbetalningskrav på en miljon...

Nåja, snart ska jag ner till stan och kolla litegranna. Hittade ju faktiskt ett persentkort på Gina när jag rensade bland mina väskor, kanske kan hitta ngt litet roligt! Sen ska jag och Emma på bio! Fira hennes födelsedag lite.

Igår kväll när jag var på kvällspromenad med Tovisan så regnade det, jag gillar regn så jag drog på mig gummistövlarna och traskade på. Grejen med gummistövlar är att man kan inte ha dom på sig utan att vilja gå och nästan hoppa lite i alla vattenpölar man hittar. Bara för att man kan liksom! Det som inte är så bra med gummistövlar är att dom alltid "plumsar" rätt högljudt mot vaderna när man går. Inga bra smygarskor med andra ord. Plus att det inte är så jättesnyggt, ja, såvida man inte har typ blommiga eller färgglada stövlar då. För då är det faktiskt fint.

Ful stövel:



Fin stövel:

Kommentarer
Postat av: Rikardtiril

Nice site, regards from the netherlands!

2011-12-13 @ 10:38:10
URL: http://rikardtiril.blog24h.com
Postat av: Anonym

Nice site, regards from the netherlands!

2011-12-13 @ 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0