Industructible.

Taggar nästa nattpass med Robyns fantastiska Industructible, kul att man har haft samma idol sen man var typ 10 år och hon bara fortsätter att vara helt amazing!! Nu ska jag packa ihop mina grejer och bege mig till mamma för att lämna Tova och plocka med mig en matlåda, tacogratäng ftw! Lite synd att det tar så lång tid att åka till jobbet, tar ca 30 minuter, plus att jag alltid är nojig att det ska hända ngt på vägen eller nått så jag åker typ 45 minuter innan :P Better safe than sorry I always say! Eller okej det är nog inte direkt mitt dagliga motto men när det gäller jobb vill jag alltid vara i tid, annars är jag alltid sen. Alltid.
Puss!

Orkar inte blåsa håret idag så nu får det bli lilla my frisyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0