Hej måndag.

Då har ännu en jobbhelg passerat. I fredags var jag på stan och shoppade lite nödvändigheter, hämtade bland annat ut mina nya glasögon! Jag känner mig lite som en modern Urkel, ni vet från den där gamla tvserien?! Sen Åkte jag och Linnéa hem till Emma för en liten kort fredagsmys. Emma började jobba 22 på kvällen och jag skulle upp 05.00 morgonen efter så det blir en tidig kväll. Men bättre än ingenting! Vi lagade mat och så. Lördagen jobbade jag 6.45-19.00 så det var typ det enda som hände den dagen. Söndagen jobbade jag med och sen på kvällen kom Petra och Linnéa hem till mig en stund!
Men nu är det ny vecka igen och jag ska åka på matte ikväll och sen direkt därifrån till nattpass sen. Jobbar alla nätter utom torsdag denna vecka.

Jag vill resa ngnstans! Funtar typ på en weekendresa till london eller så. Någon som vill med? Sjukt sugen på att shoppa!!

Mina kitchen elfes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0