Blank.

Vad fan. Jag hade skrivit ett sjukt långt inlägg, sen när jag skulle publicera så försvann allt för jag hade tydligen blivit utloggad.skit oxå! Nu ska jag försöka komma ihåg lite av vad jag skrev. Typ att stylisten för melodifestivalen borde sparkas, synd att det enda man kunde tänka på under vissa bidrag var "vad fan har dom på sig?" varför ska dom alltid gå för långt?? Sen berättar jag om gårkvällen Som blev väldigt lyckad hemma hos fina med mormor och Mary. Jag fick en jättefin ring av mormor med! Ja, sen var det en massa mer men orka skriva igen... Jag jobbar iaf, även denna helg. Det har blivit tradition :) usch jag är redan hungrig och tog inte med mig tillräckligt att äta. Slutar om bara 8 timmar... Aja vi hörs med lite bilder i då när jag lärt mig hur man lägger upp det från telefonen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0