14/2

Hallå det är tydligen någon sorts kärleksdag idag, alla hjärtans dag kalla den visst. Känns som alla andra dagar tycker jag! Jag fich iaf en ask med gelehjärtan av farmor o farfar, alltid ngt :) Idag har jag iaf ont i huvudet och mår illa. Känns inte så värst kul, men det är sånt som händer! Ikväll är det skola som vanligt. Igår var jag verkligen astrött när jag kom hem från jobbet... Ska bli skönt att vara ledig ett par dagar nu!

Här var vi hemma hos Fina. Hon är inte så bra på att ta kort :)


Mormor och Mary


Min fina ring som jag fick av mormor!


Här är min valentines date:

Kommentarer
Postat av: Johanna Airas

2011-02-14 @ 16:22:53
Postat av: Johanna Airas

haj kära du!! :)

Vilken fin ring!!! Hoppas jag får något idag.. hihi.

Tycker att vi måste ses snart!!!!

Puss, saknar dig!

2011-02-14 @ 16:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0