10/2

Jahopp, då var det vitt vitt vitt överallt igen då. Jag var verkligen inställd på att det skulle komma mer snö men nu när den väl är här känns det helt deppigt. Bara tanken på att behöva använda mina asfula vinterskor längre får mig att vilja spy. Typ. Inte ens hunden vill gå ut. Annars då? Jo min kära syster och hennes fästman (höhö) ska nu bli husägare! Jättekul att dom till slut fick det huset dom ville ha! Imorgon ska jag till deras nuvarande hem och göra pizza som vi ska äta med mormor och Mary. Hoppas dom gillar pizza :) Nu ska jag ta o chilla lite. Ska jobba natt sen. Måste gå o köpa cola sen så det blir lätt att hålla sig vaken. Kokain alltså. Nej, skämta bara, coca cola.

Vitt var det igen ja.


meeen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0