20 bast.

I helgen har min kära lillebror varit hemma, han fyllde nämligen 20 (!!!!!) år igår! Jag jobbade tyvärr natt så hann inte hänga med honom sådär jättemycket men han åker inte förens på onsdag så det är bra! Så släkten var här i lördags för att fira honom sen hade han fetingfest för sina vänner här. Huset förvandlades till någon sorts härbärge för fulla Stockholmare så jag fick ta mitt pick och pack och gå och lägga mig hemma hos mamma istället när jag kom hem på söndagmorgonen. Latade mig mest hela dagen sen. Igår var vi hemma hos mamma och käkade och myste lite. Just det, vi var även hos Fina och Krille och hälsade på i nya huset med fika. Det kommer bli så himla fint!

Nu ska jag och Joarkoar gå till mormor och käka innan jag drar till jobbet. Länge sen jag var där nu!
Vill ni veta något jobbigt nu då, jag har ont i haaalseeen. Och huvudet... Känner mig hängig. Bläää jag FÅR inte bli sjuk.

Här är iaf lite bilder:

Sötfarfar och jag


Pappa och Fina <3


Söötaa! Mamma och mormor!


Världens gulligaste nallebjörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0